ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)مبارک باد



دلمان به مستحبی خوش است که جوابش واجب است: السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی

ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)مبارک باد

اي كه از سر تا به پا پيغمبري

بلكه هم پيغمبري هم حيدري

تو رسول الله (ص) شويت بوالحسن (ع)

هر سه يك جانيد با هم در سه تن

بس تويي اي عرش حق را قائمه

هم محمد (ص) هم علي (ع) هم فاطمه (س)

بايد اينجا لب فرو بست از بيان

روز محشر قدر تو گردد عيان

صحنه محشر همه پابست توست

اختيار نار و جنت دست توست

مهر تو روز قيامت هست ماست

ريشه هاي چادرت در دست ماست

روز محشر كار ما با فاطمه (س) است

نقش پيشاني ما يا فاطمه (س) است

از كرامت بر جبين ما همه

ثبت كن هذا محب الفاطمه (س)

 


نظرات شما عزیزان:

حميدعاملي
ساعت17:51---15 تير 1393
باسلام وبلاگتون عاليه
من كه خيلي پسنديم
خوشحال ميشوم بهم سربزنيد ونظر بديد
چه خوب است كه مطالبي كه سنخيت با آقا صاحب الزمان (عج) ندارد را لينك ندهيد
خدا اجرتان دهد
يا علي


علیرضا
ساعت13:08---30 فروردين 1393
سلام من سید علیرضا رضوی هستم وبلاگ قشنگی دارید اگر خواستید بیایید به من هم سری بزنید خیلی قشنگ است متا سفانه من الان در داخل خدمت سربازی داخل شهر خودم نیستم که دورست از وبلاگتان بازدید بکنم . . .
شرمنده . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ن : yasin
ت : شنبه 30 فروردين 1393


محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.